Wednesday, February 27, 2013

Cocoa Collagen Power Plus



Apa Itu Cocoa Collagen Power Plus?
Cocoa collagen Power Plus adalah produk terbaru dan paling murah di pasaran yang mampu mengembalikan keremajaan wanita dan membantu menjaga kehebatan wanita luar dan dalaman. Koko Pracampuran adalah minuman enak yang diadun dari biji kopi Arabica Brasil dan juga serbuk koko bermutu tinggi. Ia diperkayakan lagi dengan Marine Collagen untuk kecantikan dalaman dan juga Ekstrak Lobata serta Kacip Fatimah yang telah lama digunakan secara tradisi untuk kesihatan dalaman wanita. Ia minuman enak lagi berkhasiat. 

Apakah Kandungan Cocoa Collagen Power Plus?

1. Marine Collagen - Membantu mengimbangi hormon, mencantikkan kulit, menghaluskan dan menggebukan kulit.

Kepentingan Collagen kepada tubuh
  • Oleh sebab kolagen membentuk 75% daripada kulit badan, kehadiran kolagen amat penting untuk membina dan mengekalkan kulit yang sihat. Dengan pengambilan CCPP, penyusutan kolagen yang menurun dapat diatasi, di samping mempercepatkan proses pertumbuhan sel dan pembaharuan kulit.
  • CCPP juga menggalakkan pemulihan cepat apabila berlakunya kecederaan, terutamanya luka yang bakal menyebabkan parut. Oleh sebab itu produk ini amat mujarab untuk menghalang parut yang berpunca daripada jerawat.
  • Hasil kajian Klinik Perubatan Universiti Wurzburg di Jerman pada tahun 1995 menunjukkan, penggunaan jangka panjang kolagen meningkatkan kestabilan dan ketahanan struktur protein. Ini memperbaiki kualiti kuku rapuh dan menghalang keguguran rambut.
  • Ketika tidur, asid amino yang dihasilkan oleh kolagen digunakan oleh badan untuk membina tisu otot. Apabila badan mendapat khasiat daripada protein kolagen ini, ia menguatkan lagi tisu otot nipis bagi membantu pembinaan bentuk badan dan otot yang lebih kukuh, jelas dan menarik.
  • Prof. R. Moskowitz, Pengarah Institut Artritis Universiti Cleveland dan Presiden Persatuan Penyelidikan Osteoartritis Antarabangsa menawarkan bukti selanjutnya berkenaan keberkesanan kolagen dalam rawatan osteoartritis. Penyelidikan Moskowitz juga menunjukkan kolagen mampu mengurangkan kesakitan dan melancarkan pergerakan sendi bagi mereka yang sedang menghidapi osteoartritis. Sesetengah kajian bebas dari Jerman dan Czechoslovakia turut mencadangkan pemakanan 7 hingga 10 gram kolagen sehari, selama 30 hingga 90 hari akan mengurangkan kesakitan dan ketegangan akibat artritis.
2. Kacip Fatimah - Membantu merapatkan otot-otot rahim, faraj wanita dan memberi kehebatan dalam hubungan suami isteri.
3. Lobata - Membantu menambahkan tenaga, memontokkan dan menegangkan payu dara serta punggung.
4. Krimer bukan tenusu - Membantu meningkatkan daya kesihatan anda.
5. Dextrose monohydrate - Melambatkan proses penuaan.
6. Oligo saccharide - Menyahkan toksin dan meningkatkan sistem dalam badan.


Di antara kebaikan dan khasiat Cocoa Collagen Power Plus:
  • Membantu mengimbangi hormon.
  • Merangsangkan pertumbuhan sel baru/anti kedut.
  • Mencantik,menghalus dan menggebukan kulit.
  • Memontokkan dan menegangkan payudara serta punggung.
  • Melambatkan proses penuaan.
  • Merapatkan vagina dan mengeratkan hubungan suami isteri.
  • Merangsangkan pertumbuhan sel baru/anti kedut.
  • Mencantikkan kembali tumit kaki yang pecah.
  • Mencerahkan kulit secara semulajadi.
  • Memberikan tenaga.
  • Membantu mengurangkan keguguran rambut.
  • Melancarkan peredaran darah dalam badan.
  • Mengimbangi berat badan.
  • Meningkatkan daya penghadaman.
  • Pengurangan sengal-sengal dan lenguh-lenguh otot.
Siapa yang boleh minum Cocoa Collagen Power Plus?
Semua wanita yang berusia 20 tahun ke atas sama ada yang bujang atau sudah berumahtangga boleh minum CCPP. Walau bagaimanapun, wanita mengandung tidak digalakkan meminumnya. Ibu-ibu lepas bersalin amat digalakkan mengambil CCPP supaya dapat mempercepatkan proses penyembuhan dalaman.

Aturan Meminum Cocoa Collagen Power Plus:
1 sachet dibancuh dengan air panas atau suam. Diambil sekali sehari setengah jam sebelum sarapan.
1 kotak CCPP mengandungi 10 sachets (25 gram untuk setiap satu sachet).
3 kotak CCPP (1 set) adalah untuk pengambilan sebulan.

Testimoni Pengguna:
*Berbeza mengikut individu.

1. MINGGU PERTAMA = Tumit pecah kembali licin,terasa denyutan dipayudara (payudara rasa berdenyut cket, nak prosesla tu) bertenaga dan cergas (tak lapar), jerawat mengecut. 
MINGGU KEDUA = Payudara lebih bulat dan tegang, wajah kemerahan dan berseri, susuk tubuh lebih kemas dan tidak menggelebar (bumper pun up), ehem...hihi....... 
MINGGU KETIGA = Bahagian intim lebih ketat dan rapat, badan mula ringan, bibir tidak pecah, rambut kurang gugur dan wajah kelihatan lembap semulajadi (awet muda).....

2. Akak....nak update lagi nih... JERAWAT? DAH HILANG!!!!!suke sangat... BEKAS JERAWAT?? DAH HILANG SKET2!!! tp kena sbr.. ader sket lagi kat muke nih... TUMIT KAKI?? DAH LICIN WA CKP LUU...hehehe... best sgt la..x pyh nak kena sental ari2....YANG PALING BEST... .!!!MUKE SAYER DAH OK....MCM MUDA JER RASA....(org asyik teka 20 jer...)hihi..padahal umur dah 24... wakakakaaa.... 

3. Saya ni ada masalah keputihan yg agak teruk, sakit belakang danpinggang semasa mengandung anak ke dua sampai sekarang.. tapi lps minum ccpp saya perasan yg keputihan makin lama makin kurang. Yg sakit2 pinggang plak mcm dah tak ada. Sblm ni saya amik painkiller & ubat antifungus. Skrg doctor dah ckp.. kalau dlm seminggu dua ni mmg dah tade rasa sakit langsung, dah bole stop amik ubat tu sume.
*******************************

Harga 

RM59.00


Berminat

sms 01116501890

emeil kjbeauthealth.ymail.com

No comments:

Post a Comment