Thursday, January 17, 2013

Fluffy Pinkish


Fluffy Pinkish


ALAH PADA KOLAGEN MARIN TAPI MAHU MILIKI KULIT HALUS MULUS DAN GEBU?
PILIHLAH FLUFFY PINKISH. PRODUK TERBARU DI PASARAN YANG MULA DIPERKENALKAN PERTENGAHAN APRIL 2012! PRODUK BERKUALITI UNGGUL KELUARAN PINKISH BEAUTY COSMETIC..



FLUFFY PINKISH adalah produk pemakanan tambahan yang berfungsi menjaga kesihatan dalaman di samping menjadikan kulit halus berseri, lembut, lembab, cerah bermaya dan gebu dengan formulasi unggul yang khusus untuk wanita Asia seperti Malaysia yang lebih terdedah dengan pencemaran udara dan cuaca panas terik sepanjang hari.


GABUNGAN TERBAIK UNTUK HASIL HEBAT:

1. PURE GLUTATHIONE
GLUTATHIONE merupakan molekul kecil diperbuat daripada asid amino, mengandungi antioksidan yang tinggi untuk melindungi tubuh badan dari serangan radikal bebas dan penuaan pramatang.
Radikal bebas digelar "perombak sel" yang selalu merosakkan sel badan, menjadikan sel2 tersebut gelap, punca pigmentasi/jeragat pada kulit terutama muka.

Glutathione memainkan peranan utama dalam membersihkan toksin di dalam badan akibat dari sisa kimia dalam makanan dan udara kita bernafas setiap hari. Kandungan glutathione yang dihasilkan badan secara semulajadi berkurangan disebabkan pendedahan kepada pencemaran persekitaran, stress, minuman beralkohol, rokok serta pemakanan tidak seimbang.

Glutathione juga merawat kulit seperti mengecilkan pori-pori kulit, menghilangkan parut, menjadikan ia lembut, halus gebu, cerah berseri juga boleh mencegah jerawat dan merawat kedutan/garis halus. Selain menyembuhkan penyakit kulit, ianya juga boleh memutihkan kulit supaya lebih bersih menawan serta kelihatan muda sepanjang masa.

Perlu diambil bersama dengan vitamin-C untuk kesan dan penyerapan yang lebih optimum di dalam tubuh badan kita.

2. L-ARGININE
L-Arginine adalah asid amino yang memainkan peranan penting dalam sintesis protein. Fungsi nya digunakan untuk memendekkan masa penyembuhan luka agar struktur dan lapisan kulit sihat dapat tumbuh dengan lebih cepat.

Penyembuhan luka melalui 3 langkah asas:- keradangan luka, pembaharuan tisu disekeliling luka dan akhirnya pemodelan semula tisu. Maka dengan kehadiran L-Arginine, sebatian penting ini boleh meningkatkan pembentukan kolagen.

3. EKSTRAK SOYA
Ia mempunyai phyto-ekstrogen aktif yang mempunyai persamaan dengan hormon wanita.
Pengambilan ekstrak soya boleh menegangkan kulit, mengekalkan kelembapan semulajadi, anjal serta cerah berseri.

4. VITAMIN A, C, E
Vitamin A, C, E menjadi pelapis perlindungan membran sel dan mengurangkan masalah bintik hitam pada kulit. Mengandungi antioksidan yang tinggi untuk menghalang serangan radikal bebas terhadap sel badan. Kehadiran vitamin2 ini juga membantu tubuh mendapatkan manfaat terbaik dari pengambilan Fluffy Pinkish.



CARA PENGAMBILAN:
- Makan 2 biji sehari
- Boleh dimakan bila-bila masa tetapi disarankan ambil 2 biji sekaligus 20 minit sebelum sarapan pagi untuk kesan serapan optima.
- minum lebih banyak air, jauhi minuman berkafein

HARGA SEBOTOL 30 KAPSUL :
RM85 (SM)
RM90 (SS)
Add Postage : RM5 (SM) / RM7 (SS)











No comments:

Post a Comment