Thursday, January 17, 2013

Beutskin Essence


SNE Beutskin Essence




RM 246 (termasuk pos penghantaran) 

Beutskin Essence diformulasi dengan menggunakan ramuan unik super platinum yg diestrak daripada pati tumbuhan dan digabung dengan penggunaan teknik pengekstrakan superkritikal CO2, berupaya menguraikan melanin dan pigmen kuning pada kulit dengan pantas demi mencerahkan dan memperbaharui sel kulit secara menyeluruh. Ia menggalakkan metabolisma sel dari dalam ke luaran supaya badan menjadi lebih sihat dan kulit menjadi lebih cerah. Ia juga membebaskan enzim-enzim aktif sel, berkesan untuk menghalang aktiviti penyahaslian dan meningkatkan tenaga sel supaya tisu kulit seluruh badan berfungsi dengan normal.


SNE BEUTSKIN ESSENCE 
1. Memutihkan
2. Kecerahan Kulit
3. Memperbaiki Gen
4. Metabolik
5. Anti-Pengoksidaan


KANDUNGAN UTAMA



KESAN-KESAN SELEPAS PENGGUNAAN

3 Hari - Fungsi hati dan buah pinggang distabilkan, kadar peneutralan toksin dalam badan meningkat dengan ketara, kekangan salur darah meningkat, penghasilan hemoglobin meningkat dengan nyata, keseimbangan 'qi' dan darah deselaraskan dengan kecergasan dipulihkan.

10 Hari - Keadaan fizikal bertambah baik, penyingkiran toksin dalam hati, buah pinggang dan darah ditingkatkan, keupayaan anti-pengoksidaan dalam badan meningkat, kapilari darah menjadi lembut, kekenyalan dinding salur darah dipulihkan dan fungsi ovari diselaraskan.

30 hari - Toksin pada organ dalaman badan disingkirkan sepenuhnya, fungsi perlindungan kulit dipulihkan dan ditingkatkan, dan fungsi peredaran mikro pada kulit diselaraskan.

60 hari - Fungsi perlindungan kulit dan keupayaan daya penahanan kulit ditingkatkan, fungsi endokrin diselaraskan, kulit menjadi lebih cerah berseri.

90 Hari - Lebihan lipofusin dan radikal bebas dalam badan disingkirkan, sel-sel menjadi aktif dan keanjalan kulit dipulihkan lalu pengembalikan wajah yang cantik dan kelihatan muda.

Penggunaan jangka panjang - Metabolisme berada pada tahap optimim, kulit lebih berseri, tiada celaan, gebu, lembut dan cerah.






MAKLUMAT TAMBAHAN

Untuk pengetahuan anda produk SNE adalah berasal dari negara China. Mendapat kelulusan dari KKM (Kementerian Kesihatan Malaysia). Doktor sendiri yg mengesyorkan produk ini kepada Hanis berbanding pemakanan ubat-ubatan hospital.

SNE Beutskin Essance bukan sekadar untuk kecantikan luaran, bahkan memperbaiki sistem dalaman kita terutama kaum wanita seperti masalah ovari, rahim, keputihan dan sistem peranakan kita.

Yang menariknya ada juga testimoni yg dilakukan kepada pasangan yg telah berkahwin selama 8 tahun namun belum mendapat zuriat. Setelah mengambil SNE Capsule dan SNE Beutskin Essence selama beberapa bulan, beliau disahkan hamil. InshaAllah semua ni juga atas kekuasaan Allah s.w.t.

 BEUTSKIN ESSENCE 
Melicinkan dan memutihkan kulit. Merapatkan hubungan suami isteri walaupun telah mengalami monopos atau rahim telah dibuang. Mempunyai rahsia tersendiri hanya sesiapa yang dah mencuba akan dapat merasai dan mengalaminya, kerana mempunyai kuasa ajaib meningkatkan hormon wanita. Sangat baik bagi pesakit yang hormon tak seimbang.

********************************************************************************************************************


HOT TIPS ADIRA MAKAN BE DAN SNE !!! Okay ramai tanya cara paling berkesan untuk BSE ni berkesan.. ini tips dari Adira sendiri iaitu dia pecahkan kapsul BEUTSKIN ESSENCE + SNE KAPSUL then campurkan sekali BEUTSKIN ESSENCE + SNE KAPSUL letak dalam sudu telan/ hirup terus, lebih- lebih tuu dia sapu di muka dan seluruh badan. hehehe ini untuk yang mempunyai budget yang lebih lah ye dan berkemampuan. untuk maintain CANTIK + GEBU at least  kena makan selama 3 bulan untuk kekal lama. jangan makan sekotak then stop memang la kurang kesannya eheheee. 


INFO Hebat yang perlu anda tahu tentang Beutskin Essense
Beutskin Essence bukan sahaja untuk mendapatkan kulit putih kemerahan untuk seluruh bdn..Tetapi bukan itu sahaja tau KHASIAT lain pun ade gak :

  Jika :-
**Ibu2 yg breastfeed..ia akan perbanykkan susu bdn,bagus utk dalaman wanita seluruh bdn
·*Ibu2 yang berada di dalam pantang juga boleh amalkan beutskin essence
  *Ia juga blh mengetatkan miss v kita...malah mencantikkan nya seperti anak dara bg yg dah kawin n yg ada anak...
· *Ia blh tegang n montokkan breast....
· *Ia blh firmingkan muka ...n tiada lg dagu berlapis n pipi jatuh..malah pipi akn naik gebu spt dicucuk botox
· *Ia juga menambahkan rangsangan seksual bg suami isteri
· *Ia juga menaikkan peranakkan/rahim wanita yg jatuh...
· *Ia juga menghilang/memudarkan kesan jerawat/jeragat..mlh wajah akn berseri2 dan cantik.....
·    
      Untuk kesan yg lg bagus amalkannya sekurang-kurangnya 3 bulan, Sekarang artis2 dah ramai amik BE ni... heliza sendri dtg ke HQ untuk ambil stok untuk berbiz :) anda semua bila lagi?? Nak cantik gebus serta dapat bonus yang lumayan seharusnya bersama-sama group kami :-)
     









No comments:

Post a Comment